El dia 25 d’abril a l’església de Sta. Maria del Fener d’Andorra la Vella va tenir lloc l’Assemblea anual de Càritas Andorrana, que es va iniciar amb la celebració de l’Eucaristia presidida per l’Arquebisbe i Copríncep Mons. Joan Enric Vives, acompanyat per Mn. Ramon Sàrries, Arxiprest de les Valls d’Andorra i del P. Albano Teixeira Fraga.

Posteriorment a la Casa del Fener va tenir lloc l’Assemblea de Càritas Nacional Andorrana que va tenir com a punt central la presentació de la Memòria d’activitats de Càritas andorrana corresponent a l’any 2017.

L’Assemblea va acordar proposar al Sr.Arquebisbe la renovació del representant de la Comissió d’Acció Social, essent proposada la Sra. Assumpció Grifoll, i la renovació del Secretari de Càritas Andorrana, essent proposada la Sra. Mercè Segura. Els representants de les diferents Càritas parroquials del Principat d’Andorra van assistir a l’Assemblea i van aportar els seus suggeriments a la Càritas Nacional incidint en la necessitat d’afrontar diverses problemàtiques al Principat d’Andorra com són l’habitatge o l’atenció a la gent gran que viu sola.

Bisbat d’Urgell

Assemblea de Càritas Andorrana — No hi ha comentaris