El Santuari de Nostra Senyora de Fàtima, a Portugal, ha acollit 35.000 pelegrins per la celebració dels 101 anys de la primera aparició de la Mare de Déu a Cova d’Iria, esdeveniment que ha tingut lloc aquest diumenge 13 de maig.

Aquesta és la primera peregrinació internacional de l’Any Pastoral que actualment viu Fàtima al voltant del tema “temps de gràcia i misericòrdia: donar gràcies pel do de Fàtima”.

L’epicentre del pelegrinatge internacional ha estat la celebració Eucarística que ha presidit el bisbe emèrit de Hong Kong, el cardenal John Tog, qui va acceptar la invitació del Santuari per ser present en la celebració.

D’acord a una nota de premsa del santuari portuguès la presència del cardenal xinès, materialitza l’atenció que es presta a l’Àsia, el nombre de pelegrins ha vingut en augment.

“Havíem de portar un bisbe asiàtic a Fàtima”, ja que “Àsia és l’eix cap a on el món cristià camina”, va dir monsenyor António Marto, bisbe de Leiria-Fátima.a acompanyament als milers de pelegrins que caminen rumb al Santuari, entre ells l’Ordre de Malta, la Creu Roja Portuguesa, Protecció Civil, l’Associació Camins de Fàtima, el Cos Nacional de Bombers, l’Associació de Servites de nostra Senyora de Fàtima i el Departament per a l’Acolliment de Pelegrins del Santuari de Fàtima, entre d’altres.

Agència Cristiana de Notícies

El Santuari de Fàtima rep 35.000 pelegrins amb motiu del 101è aniversari de la primera aparició de la Mare de Déu — No hi ha comentaris