Per veure la resta de fotos premeu aquí

Els dies 28, 29, 30 i 31 de maig la Diòcesi d’Urgell va peregrinar al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes (França) amb l’Hospitalitat diocesana en el seu 40è. pelegrinatge, que fou presidit per l’Arquebisbe Joan-Enric. Hi foren presents el president de l’Hospitalitat Sr. Josep M. Marimon, Mn. Ignasi Navarri, Consiliari diocesà i Mn. Pere Morales Viceconsiliari, amb els membres de la Junta i els responsables de les diverses seccions del pelegrinatge. Hi van participar uns 90 malalts i 400 pelegrins i voluntaris, de totes les comarques del Bisbat, amb la particularitat que dos d’ells van recórrer els 300 Kms. des de La Fuliola en bicicleta. Durant tots els dies van ser acompanyats pel nou Capellà de llengua espanyola i catalana, Mn. Lluís Ruiz sacerdot solsoní que des de fa un mes s’ha incorporat a l’equip de capellans del Santuari que atenen els pelegrinatges de les diverses llengües i nacions.

(Bisbat d’Urgell)

40è. pelegrinatge diocesà a Lourdes amb l’Hospitalitat — No hi ha comentaris