La Gna. Victòria Molins va parlar el divendres 7 de setembre, de la seva experiència en el tracte amb els joves, -i especialment els joves amb més risc d’exclusió- als voluntaris i treballadors de Càritas de la Diòcesi d’Urgell. Ho va fer en el tradicional recés anual que va aplegar més de seixanta voluntaris i treballadors de les diferents Càritas d’Urgell i de la Càritas Nacional d’Andorra, i que va tenir lloc a la Residència de la Sagrada Família d’Urgell a La Seu d’Urgell.

El recés fou presidit per l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, i pel Delegat diocesà de Càritas, Mn. Jaume Mayoral i els Directors de Càritas d’Urgell, Sr. Josep Casanovas i Càritas Andorrana, Sr. Amadeu Rocamora.

L’Arquebisbe Joan-Enric va presentar la Gna. Victòria Molins, religiosa, als assistents al recés i va destacar la seva tasca al costat dels joves, dels presos i de les dones en els barri del Raval de Barcelona, on viu amb la seva comunitat, de la Companyia de Santa Teresa de Jesús. (Continuar llegint)

Vols conèixer més a la Gna. Victòria Mollins?:  Enllaç 1    Enllaç 2

La Gna. Victòria Molins parla de la joventut en el recés anual de Càritas — No hi ha comentaris