Andorra és un país on la població gaudeix d’importants garanties i drets socials.

No obstant això, ens enfrontem a grans reptes: estem veient com les causes profundes que generen pobresa, desigualtat i exclusió social en les diferents societats són comunes als diferents països. Tant per a generar un desenvolupament sostenible als països del Sud com per a conscienciar als països del Nord, l’educació intercultural és la resposta que ha de donar-se per a crear societats més justes, inclusives i conscients dels problemes de l’altre, que, al cap i a la fi, són problemes de tots i totes.

Aigua de Coco a Andorra és una fundació que es dedica des de 1994 a la cooperació internacional i des de fa deu anys a la sensibilització i educació per al desenvolupament.

La nostra missió és: Contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones en risc d’exclusió social als països del Sud, principalment Madagascar i Cambodja i centrant-nos especialment en les dones i la infància, a través de l’educació com un motor per al desenvolupament de les comunitats.

Agua de Coco Andorra

Què fa Aigua de Coco a Andorra? (vídeos) — No hi ha comentaris