El dia 25 d’octubre (de 2016), es va celebrar al Restaurant Pizzeria Venècia, de Sant Julià de Lòria, el Sopar Solidari de Càritas Parroquial. L’assistència fou màxima ja que els tiquets posats a la venda quedaren aviat exhaurits i malauradament moltes persones no pogueren assistir-hi ja que l’aforament del local era lògicament limitat. Hi foren presents l’Hble Sr. Cònsol de la Parròquia, juntament amb la seva esposa, i el president de Càritas Nacional.

L’acte s’inicià amb unes paraules de Mn. Pepe Chisvert que féu la benedicció de la taula i expressà la satisfacció de veure reunida tanta gent que col·labora i estima Càritas, animant  tots a continuar en la bella tasca d’ajudar als qui més ho necessiten.

El sopar fou amenitzat pels músics que oferiren la seva actuació desinteressada. Es sortejaren entre els assistents diversos objectes cedits per empreses lauredianes, i al final el president de Càritas Sant Julià, Jordi Gonzàlez, donà les grácies als voluntaris de Càritas i agraí la col·laboració del Restaurant Venècia i les aportacions de River Centre Comercial, Centre Comercial Sant Eloi, Interpesca, Farmàcia Creu Verda,  de l’artista Nèstor Santañés, i de totes les persones que ens havien ajudat..

Fou un acte simpàtic que permeté compartir anhels i sentiments i sobre tot desitjos d’una societat més justa i fraterna.

7f199b8f-f852-4ad0-89c2-ca24130dcc2f cdfaa481-1672-449f-9e37-3afdfdc87f06
b3de78c9-7f8d-48bd-aef9-8717567a2acf 06648008-b0df-4a18-9d72-ee728626f1c0
2431a2a9-bbe1-4b57-922b-43bf5367dbc2 12d44cbf-0a9e-496e-a53c-67b9ef45deee
d0f91e4e-cb04-477e-98a2-326ae98859c0 0f25c3f4-3824-401c-8cad-ba9ed22767e7