01

Atura’t un moment i reflexiona sobre el tipus d’empremtes que has deixat al teu pas durant tot l’any: en la família, els amics, a la feina, en el teu temps lliure. ¿Són empremtes que construeixen solidaritat, societat, respecte, sostenibilitat, pau?

Participa en iniciatives del teu entorn, poble o ciutat; solidaritzat-hi.

Treballar pel bé comú és responsabilitat de tothom per aconseguir una societat en harmonia.

Deixa empremtes de justícia al teu pas:

Empremta de voluntariat

Empremta de denúncia social

Empremta de consum responsable i col·laboratiu

Empremta sostenible i responsable envers el medi ambient

Empremta de pau i no violència

Empremta d’integració del diferent

Empremta de defensa dels drets

PRACTICA LA JUSTÍCIA deixa la teva empremta

La campanya de Càritas Estima i viu la justícia ens convida a sortir a trobar els altres, a donar gratuïtament la nostra vida, a deixar-nos tocar i desgastar, En el Dia de Caritat i en tot moment estem cridats a deixar empremtes de justícia i fraternitat, d’amor que es commou davant el dolor i patiment humans.

Amb aquesta campanya, volem practicar un estil de vida que ens meni a ser agents de transformació de la nostra societat, als barris, en tots els àmbit –personal, laboral, familiar, …– i en tots els espais on convivim amb altres persones, i també a tenir cura del nostre planeta, de la casa comuna.

Si som capaços d’aconseguir un equilibri entre la nostra forma de viure, de pensar i d’actuar, podrem millorar el nostre entorn fent possible que la nostra empremta sigui sostenible i solidària,  capaç de transformar la realitat.

Càritas Catalunya

Ara fa 5 anys parlàvem de… “Practica la justícia, deixa la teva empremta” (vídeo) — No hi ha comentaris