L’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu ha desenvolupat un intens treball en diversos dels seus centres i des de la base aèria de Torrejón de Ardoz, per poder acollir persones provinents de l’evacuació de l’Afganistan, a causa de la situació d’emergència humanitària deslligada al país.

A hores d’ara la institució ja ha rebut a 34 persones a la Llar Sant Joan de Déu-Fundació Germà Tomàs Canet de Manresa, tres a la Fundació Sant Joan de Déu Serveis Socials de Mallorca i 13 a la Fundació BaytAl-Thaqafa de Barcelona, que compta amb la participació de l’orde religiós. A la resta de l’Estat, més de quaranta persones han estat acollides en diversos centres d’aquesta institució.

Segons Juan José Afonso Rodríguez, director general de l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu a Espanya, “el principal valor de la institució és l’Hospitalitat, i per això hem posat a disposició de les autoritats els nostres centres, per poder acollir famílies que fugen de l’Afganistan i que ara ens necessiten”… (Continuar llegint)

Catalunya Religió

Sant Joan de Déu acull a 91 persones evacuades de l’Afganistan — No hi ha comentaris