En el Dia internacional de la dona Càritas Diocesana de Tarragona vol denunciar les múltiples violències i discriminacions que les dones segueixen patint cada dia. En el seu treball continuat amb les persones més vulnerables, Càritas constata l’existència real d’aquestes situacions i el menysteniment de dones en l’àmbit domèstic, professional, social i eclesial.

Des del nostre compromís diari en la transformació de la realitat que afecta a les dones en situacions molt precàries, fem una crida a tota la societat i als homes en particular a canviar, a denunciar les conductes masclistes que segueixen dificultant la vida diària de moltes dones, a no ser còmplices de la desigualtat i a ser agents actius en la construcció d’una societat de persones iguals i lliures de violència.

En aquest Dia Internacional de la dona, Càritas aposta per una vida sense violències, a on cada dona pugui desenvolupar la seva vida lliurament i amb autonomia, i sigui reconeguda com una persona digna i amb tots els drets que li corresponen com a tal.

Flama

Càritas davant el 8 de març: canvi d’estructures i d’actituts vers les dones — No hi ha comentaris