La Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell (FPNSM) ja està treballant en els nous reptes fixats per al nou curs que tot just comença. Segons ha indicat aquest dimarts la directora general del centre, Celine Mandicó, s’està treballant en la inauguració d’una empresa d’inclusió sociolaboral amb la voluntat que sigui oficial a finals d’aquest mes de setembre o principis d’octubre. “Per a nosaltres això és el gran repte”, que té com a finalitat “crear noves oportunitats i llocs de treball per les persones amb discapacitat” i, aquesta tasca, suposarà haver d’ampliar “la nostra cartera de clients, la producció i, evidentment, la contractació de més persones amb discapacitat”. Tot i que Mandicó ha anunciat que en les pròximes setmanes es donaran més detalls, està previst que els locals s’ubiquin a Sant Julià de Lòria i hi haurà prop de 90 usuaris treballant, “tot i que encara s’ha d’anar perfilant”. (Continuar llegint)

La fundació privada Meritxell presentarà a finals de setembre una empresa d’inclusió sociolaboral — No hi ha comentaris