El Rebost Solidari de Càritas Parroquial de Sant Julià de Lòria, és un petit banc d’aliments gestionat per voluntàries i voluntaris de l’entitat.

S’hi recullen productes bàsics com aliments, higiene personal i de la llar.

La campanya de Nadal, on participen els supermercats i altres establiments de la Parròquia, és la principal font de nodriment del Rebost. Tot i això, es reben donacions tot l’any i també es compren les unitats que falten gràcies a les quotes de les sòcies i socis i als donatius que es reben. (Veieu un petit vídeo que vam fer durant la Campanya de Nadal del 2019 fent clic aquí)

Els productes són classificats segons el tipus i la data de caducitat i lliurats a les persones que els necessiten segons els informes que elabora la treballadora social i les necessitats detectades pels voluntaris o el mossèn.

El Rebost Solidari — No hi ha comentaris

L'adreça electrònica no es publicarà.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>