Càritas Parroquial
de San Julià de Lòria publica, en versió digital, el butlletí Càritas Sant Julià, d’edició bimensual, en el qual es reflecteixen les activitats i els projectes de la nostra Càritas i s’intenta reflectir el pensament de l’Església en matèria social.  El butlletí està redactat, confegit i distribuït pels nostres voluntaris. L’enviem gratuïtament a qui ens ho demana. Pot sol·licitar-se omplint el següent formulari

També podeu consultar tots els números anteriors a la nostra hemeroteca.

El curs darrer hem fet una breu edició privada de la Guia del Voluntari de Càritas, redactada per un grup de voluntaris i dedicada a tots els que treballem a Càritas. Les despeses originades per les publicacions i edicions publicitàries de Càritas Parroquial estan assumides per col·laboradors externs amb total indemnitat de la nostra Càritas.

Publicacions — No hi ha comentaris

L'adreça electrònica no es publicarà.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>