Quan:
On:
Sant Julià de Lòria
Andorra

La 15a edició de la Càtedra de Pensament Cristià que organitza cada any el Bisbat d’Urgell, tindrà lloc el pròxim dissabte 30 de juny a Sant Julià de Lòria i sota el títol ‘La saviesa d’escoltar-se. El diàleg entre cosmovisions’, se centrarà en el diàleg entre religions i la necessitat de fomentar la convivència entre les diferents creences davant el creixement de la diversitat religiosa, cultural i ètnica en les societats actuals. Entre els diferents ponents que hi prendran part, destaca el degà de la facultat d’Educació Social Pere Tarrés (URL), Joan-Andreu Rocha, que durant la seva carrera s’ha dedicat a estudiar el fet religiós a través del cinema. (Continuar llegint)

Més informació: http://www.bisbaturgell.org/images/stories/00noticiesfotos/2018/06-juny/Catedra_Pensament_Cristia_2018.pdf

La 15a Càtedra de Pensament Cristià debatrà sobre la necessitat del diàleg entre religions — No hi ha comentaris