Podeu ajudar Càritas de diverses maneres:

A) Fent-vos voluntari/a: Ser voluntari de Càritas és una manera de donar-se als altres, és la forma més directa i personal de convertir l’amor en obres. Si voleu ser voluntari/a aneu al següent enllaç: Vull fer-me voluntari

B) Fent-vos soci/a: No tothom pot ser voluntari, però gairebé tothom pot ser soci de Càritas. Fixeu l’import, per petit que sigui, i la seva periodicitat (mensual, trimestral, semestral o anual). Aneu, si us plau, a l’enllaç Vull fer-me soci.

C) Però si no podeu ser voluntari ni us ve bé ser soci, sempre tindreu ocasió de fer un donatiu ocasional i de la quantitat que vulgueu. Cliqueu, si us plau, a Vull fer un donatiu.

Recordeu, també, que sempre, qualsevol dia i en qualsevol moment podeu dipositar el vostre donatiu a la bústia de Càritas Parroquial.

Càritas agraeix i valora sempre els donatius que rep, sigui la que sigui la seva quantia, sabent que, amb criteris evangèlics, moltes vegades tenen més valor petits donatius que altres de major entitat.

D) Podeu també fer un donatiu en espècie al nostre Rebost Solidari. Han de ser aliments perdurables i envasats. Per manca de mitjans adequats de conservació, no podem acceptar aliments frescos o que hagin de conservar-se en frigorífic. També necessitem productes d’higiene personal (especialment bolquers per a infants) i productes de neteja domèstica degudament envasats. Aquests donatius poden portar-se al despatx de Càritas en hores de servei o en hores convingudes.

E) Podeu, a més, ajudar Càritas Parroquial divulgant el nostre Butlletí de Càritas Sant Julià que enviem gratuïtament per correu electrònic a les persones que ens el demanen. Feu-nos arribar a caritassantjulia@gmail.com els correus electrònics de persones o famílies a les quals  puguem enviar-lo.  Com més coneguin Càritas, més ens ajudaran i més podrem ajudar.

F) Finalment, ens podeu fer suggeriments i propostes. Amb aquesta finalitat, us proposem:

• Penseu en algun servei que a Càritas Parroquial podríem fer i no fem?
  • Teniu idea d’alguna necessitat que podríem pal·liar  i que no hem pres en consideració?
  • Coneixeu alguna persona o família de Sant Julià de Lòria que precisa una ajuda determinada que Càritas els podria oferir? (Ajudeu-nos a detectar-les)
  • Com podríem tenir més ajudes per poder ajudar més?
  • Feu-nos també, si us plau, les crítiques que creieu adients a fi que puguem millorar les coses que us semblin que no funcionen adequadament.

Podeu enviar-nos el full (PDF) marcant el voluntariat que més us agradaria fer

O bé omplir el següent formulari:

Com puc ajudar? — No hi ha comentaris

L'adreça electrònica no es publicarà.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>