Una recollida d’aliments per a Laika i Bomosa i l’ajuda a dos companys de classe amb autisme i mobilitat reduïda han estat els projectes guanyadors del setè premi de Civisme per a la Joventut. L’organitza l’Associació dels condecorats de la legió d’honor i de l’ordre nacional del mèrit francès ha rebut set propostes en aquesta edició.

En la categoria de projectes col·lectius, s’ha premiat les iniciatives solidàries de Lucia AtalayaBonaventura Pedescoll i David Rocha, de l’escola andorrana de batxillerat. La primera va ajudar una companya amb mobilitat reduïda, “havia quedat en cadira de rodes. Passavem l’hora del pati i el dinar juntes o parlàvem o feiem treballs de classe juntes”, explica Atalaya. Els dos nois van ajudar un amic amb autisme. Pedescoll creu que ha aconseguit donar-li “ganes de descobrir el món acadèmic i social, que per males experiències abans de coneixer-nos li havia agafat una mica de por”.

Andorra Difusió

La solidaritat i el civisme tenen premi — No hi ha comentaris